Translate

8/30/2015

PASTELOWA SESJA Z WIANKIEM


Hej kochani! Kolejna romantyczna i bardziej artystyczna strona zdjęć dzisiaj,  ale póki co to ostatnia taka bo mam dla was zwyczajne propozycje, weselne, a potem już jesienne. Od czasu do czasu będzie jednak pojawiał się taki post przypominający bardziej sesję niż stylizację. Biała bluzeczka w klimacie boho, z wianuszkiem na głowie, przepiękne lusterko robione decoupage przez Basię oraz zestaw uroczych przenośnych pędzelków (są super jakościowo, serio!) w połączeniu z moim pokojem to duet idealny do zdjęć.













Photos by mum

Bluzka / Blouse tutaj/here
Wianek / Garland Choies
Pędzelki do makijażu / Brush set tutaj/here
Lusterko / Mirror MadeByBejsi

53 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia! Chciałam kupić kiedyś którą YankeeCandle, ale nie mogłam znaleźć idealnego zapachu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczny post ! Uwielbiam takie zdjęcia ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej Ty masz zeza! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w ogóle mozna byc takim przykrym, nie powinno się pisać takich uwag, a do tego z anonima... chciales/chcialas jej tym dowalic? ciekawe czemu nie napisales/napisalas tego z konta, bo zakladam ze na pewno takowe masz. bo co, nie na miejscu? owszem, a ponadto piszac anonimowo, czy nie, nadal jestes ta sama osobo, takze powinnas/powinnes sie wstydzic. dodam jeszcze, ze rzadko komentuje takie rzeczy, ale to na prawde mnie oburzylo. i oburza za kazdym razem, te cale chamstwo w internecie, coraz czesciej ludzie sie do tego posówają. ps: ogladam kazdy pst na tym blogu i w zyciu bym nie powiedziala, ze Martyna ma zeza, bo go nie ma, a gdyby nawet miala to by na pewno o tym wiedziala, bo zapewne kilka razy dziennie przeglada sie w lustrze, takze ten komentarz ewidentnie byl pisany w charakterze obrazliwym. a, no i robic sobie śmieszki z choroby, czy tam jakiejs wady, to trzeba byc idiotą.

      Usuń
  4. JA Cię i nie wiem co napisać. :) Ale wiesz że u mnie będzie przebijało słowo Pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. W sumie to wolę chyba takie sesje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia, jak z bajka :* pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne lusterko *.*
    ogólnie bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nigdy nie widziałaś na oczy dobrych jakościowo pędzli :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widziałam, widziałam. Nie powiedziałam że są wybitnie dobre jakościowo i to najlepsze pędzle świata, więc czego wciskasz ten jad? ;) po prostu miałam pędzel z Rossmana za 15zł np, a tu kilka sztuk kosztuje 8zł i są tysiąc razy lepsze. Czasem naprawdę nie wiem już czego się spodziewać.. wszystkiego potraficie się czepić. Przykre troszkę :)

      Usuń
  9. Słyszałam kiedyś taką historię: Pani pracująca w biurze PKS narzekała na smród smaru w swoim pomieszczeniu. Zakupiła świecę Soft Blanket i od kiedy zaczęła ją palić, w ogóle przestała wyczuwać smar :D
    Miałam kiedyś ten zapach, podobał mi się- był bardzo mocny, czuć go w całym mieszkaniu, ale przy tym nie jest ostry czy nachalny. Osobiście jestem fanką Clean Cotton i Turquise Sky :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta sesyjka :)
    |BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz jak księżniczka!
    Rewelacyjne są te zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie cudowne zdjęcia... Aż brak słów ;) Co do świeczek z YC jeszcze żadnej nie miałam, ale mam nadzieję, że jesienią rozpocznę z nimi przygodę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia, jak z magazynu ;)

    *Zapraszam do mnie - http://beksa.blogspot.co.uk*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia, zakochałam się w nich *.*

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełne wdzięku i delikatności zdjęcia - super! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne lusterko!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurka, ogolnie to nie bierz (nie wiem, w sumie, czy to robisz,ale) do siebie tych glupich hejtow, zapamietywac trzeba komplementy :D
    a odnosnie dzisiejszego postu, to takie sesje wlasnie lubie najbardziej, zdjecia sa przepiekne. w sumie stylizacja taka chyba bardziej pod sesje, ale mi sie podoba, moze bym nawet tak sie ubrala :D chyba juz ta sukienka byla w jakims poscie? bo jakos za pierwszym razem nie przekonalam sie do niej, ale teraz mysle ze nawet bym ją chciala. a o tych swieczkach juz nieraz slyszalam, u ciebie i na innych blogach, ale sama nigdy nie moglam sie przebrac, by zamowic, czy cos, ale chyba mnie amowilas tym razem xd a ze nie testowalam sama tych zapachów, chyba na pierwszy ogien pojda te przez ciebie polecone ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem to bluzka :) oczywiście że sie nie przejmuję!

      Usuń
  18. Prześliczne zdjecia, zakochac sie mozna. :-) zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno nie widziałam tak profesjonalnie zrobionych zdjęć, i tak klimatycznej sesji :) Wszystko wygląda tak idealnie i bajkowo, a Twoja sukienka idealnie do Ciebie pasuje :) W domu mam yankee candle, o zapachu cytrusów i jest to świeczka, którą polecam wszystkim. Jej zapach otula cały dom i wprawia domowników w świetny nastrój :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś piękna ! Wspaniałe zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę tak niespotykaną sesję i scenerię. Śliczne zdjęcia :O

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne zdjęcia. Serio !!! Bardzo podoba mi się Twoja estetyka. Ja chciałąm zamówić sampler Soft blanket tylko boję się że ma zapach duszącego mydła...a wolałabym zapach proszku do prania albo niebieskiego softlanu/lenoru :D Do czego mozesz porównać ten zapach ?

    nammaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Pędzle od chinoli za kilka dolców nie mogą być dobre, chwalisz bo je otrzymałaś za darmo, plus są po prostu ładniutkie, różowiutkie i pasują do Twojego przesłodzonego do porzygu pokoju.
    2. Po raz pierwszy od wielu postów nie wyszłaś na zdjęciach korzystnie. Praktycznie tylko na jednym wyglądasz jak Ty. Na reszcie jakieś cienie pod oczami, głupie miny, przyklapnięte włosy, i wzrok jakby błądził nie wiadomo gdzie.
    3. Biel zdecydowanie nie jest dla Ciebie, masz tak bladą karnację, że ta sukienka czasami wydaje się być bardziej opalona niż Ty.

    Tak, uznasz to za hejt, to tylko MOJA OPINIA. pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pełnego jadu i zawiści komentarza nie da się odebrać inaczej. Jeżeli chce się coś pisać szczerego, to jeszcze trzeba umieć. To nie jest wyrażenie swojej opinii, tylko czyste chamstwo. Przykro że tego nie odróżniasz.

      1. Nie dostaję niczego za darmo, bo współpraca barterowa polega na korzyściach dla obu stron. Jeżeli jednak jakaś rzecz mi nie odpowiada to nie robię tej rzeczy zdjęć (wiele razy zamówiłam coś za dużego i nie pokazywałam na blogu). Skąd wiesz że nie mogą być dobre? miałaś w ręce, dotykałaś chociażby? właśnie! Nie śmierdzą klejem, włoski nie wypadają, są całkiem mięciutkie. Już wspomniałam że raz kupiłam pędzel (JEDEN!) dużo droższy od tych i był beznadziejny. Poza tym na chińskich stronach pędzle firm Zoeva czy innych drogich są sprzedawane 5 razy taniej, a pędzle są takie same. Niewiedza aż boli, specu od pędzelków i makijażu :) Poza tym pomijając fakt że wszystko teraz pochodzi z chin (nawet moje air maxy) to nie upadłabym tak nisko żeby chwalić się czymś za 8 zł. Uznałam że są warte polecenia dlatego o nich wspomniałam, czasem gdy nie jestem do jakiejś rzeczy przekonana ale wykonuje z nią stylizację to nie wspominam nawet ani słowa. Zachwalanie czegoś, co jest beznadziejne - bez sensu. To byłoby jeszcze głupsze niż Twój komentarz.

      2. Ten punkt akurat zostawię bez komentarza.
      3. To nie sukienka, lecz bluzka i spódnica - widać że przed swoją 'opinią' nawet nie zajrzałaś do tego posta. Może masz coś z ustawieniami monitora, bo mnie nic się nie zlewa a moja skóra ma wciąż dużo ciemniejszy odcień od tej bieli. Jestem jasna, to fakt. Ale dlatego że nie znoszę być opalona. I nie zamierzam tego zmieniać. Poza tym nawet jeżeli mi nie pasuje no to cóż.. kocham biały, kocham pastele i wszystkie neutralne kolory. I skoro w takich czuję się najlepiej, to takie będę nosić i pokazywać na blogu. Jeżeli Ci to nie odpowiada to po prostu tutaj nie wchodź, bo ja nie przestane być sobą tylko dlatego że ktoś ma jakiś problem.

      Usuń
    2. Jęśli to nie hejt, to może odważysz sie komentować następnym razem ze swojego konta? Pozdrawiam

      Usuń
    3. Nie będę specjalnie zakładać jakiegoś konta żeby pisać nie z anonima. Rozumiem, że będąc anonimowym nie można wypowiedzieć swojej opinii która jest negatywna tak? Co Ci da to, że powiem Ci kim jestem? Wejdziesz na mój profil i obrzucisz jadem jaka jestem beznadziejna? O wlasnie, dlatego nie mam konta ;) A prawo do komentowania mam i to spore, napisalam, ze to tylko i wylączne moja opinia. A tynke latwo wkurzyc, zobacz jaka rozprawke napisala ;)

      Usuń
    4. Zauważ że anonimowe komentarze ZAWSZE są negatywne. Dziwny przypadek, co nie? : ) Opinia? OK, ale trzeba umieć ją napisać. To co napisałaś można ubrać inaczej, ale w tym niestety widać dużo jadu i chamstwa. Bzdury wyssane z palca. Nie tylko ja to zauważyłam jak widać. Ja się nie denerwuję, mi tylko przykro że Ciebie tak źle wychowali.. no ale niestety, nie każdego tak jak mnie zawsze z szacunkiem do drugiej osoby i nigdy anonimowo..to smutne.

      Usuń
  24. Wyglądasz przepięknie, w ogóle wzroku nie mogłam oderwać od tak cudownych zdjęć! Dawno nie widziałam tak genialnej fotografii! A co do hejtera wyżej - płaczę ze śmiechu z tej pseudo OPINII.

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piosenka w playerze 'go solo' idealnie pasuje do klimatu zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słuchaj zawistynych komentarzy - nie ma co się tym przejmowac i psuc sobie tym nerwów :) rób to co kochasz! wyglądasz na zdjęciach uroczo! nie są ani troche przesłodzone :) Kocham włąsnie taki klimat ;) jestem u cb pierwszy raz i na pewno nie ostatni!
    Buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  27. prze piękne zdjęcia *__*
    na razie mam tylko woski z YC :)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. podobasz mi się w takim wydaniu, delikatnie i romantycznie, sama lubię taki styl ale nie do końca mi pasuje bo ty masz właśnie taką urodę, twoja jasna cera jest idealna do noszenia pasteli. W ogóle to ostatnio twoje posty są coraz lepsze, tak trzymaj :) A i lusterko jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia! :) A co do zapachu to go uwielbiam! Co prawda miałam tarty, ale są po prostu przecudowne :) Może na jesień kupię sobie świece - starczy na znacznie dłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia! :)

    http://north-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie stylizacje, które przypominają bardzo artystyczną sesję zdjęciową, te są niesamowite. Nadchodzi jesień, moja ulubiona pora roku, więc koniecznie muszę zrobić zapach świec! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te świeczki na prawdę tak intensywnie pachną? Zawsze jak jakies kupie i potem zapale w pokoju to nic nie czuję..
    :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, bardzo :) ale mocniejsze są jednak woski,zdecydowanie polecam i częściej można wymieniać zapachy

      Usuń
  34. jakie piękne, dziewczęce zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale słodko wyglądasz;*

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia <3
    ślicznie wyglądasz.
    + pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń